لیست لینک ها
نويسنده
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیست لینک هی جدید و آدرس hotlink.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مردان متولد مهر

متولدین این ماه دارای طبعی گرم و تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگیند، صدمه خواهند دید. از تجارت سود خوبی خواهد برد. اما شراکت‎ با آنهاسازگار نیست. با هر کس شراکت کنند، ضرر خواهند دید. همچنین مال حرام با آنان سازگار نیست .

متولدین این ماه اغلب در شکم یا سینه نشانی دارند که نیک است. عموماً در سن ۸ و ۲۴ و ۳۷ سالگی با خطر مواجه می‎شوند، اگر از این ودیها بگذرند، به سن بالای شصت و گاه تا هشتاد می‎رسند. بعضاً در کف دست چپ و در خط عمر نقطه‎ای دارند که علامت توقف و خطر است. با صدقه و احسان، می‎توانند رفع خطر کنند. عیب مشخص این افراد، زودباوری آنان است. گاه اسیر نفس عماره می‎شوند و حتی ممکن است مورد تهمت قرار بگیرند. اگر چه اغلب خویشتندار و سلط بر خود هستند. روزهای جمعه و شنبه روزهای خوبی برای آنان است. همچنین انگشتر یاقوت و فیروزه برای آنان مناسب است .

زنان متولد مهر

زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پایبند ادا و اصلی خاص می‎باشند. این زنان دارای طالع نیکو می‎باشند و در زندگی ورفاه و آسایش دست پیدا می‎کنند. اما اینان زود خشم هستند واگر از عصبانیت خودداری نکنند، آسیب خواهند دید. اینان به وقت عصبانیت طپش قلب پیدا می‎کنند که بایستی مراقب باشند .

زنان متولد این ماه گاه دچار اضطراب و خیالات واهی می‎شوند و اغلب بی دلیل با مسرشان بدرفتری می‎کنند. حال آن همسرشان با آنها مهربان است. اینان با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند که اگر به سلامت از آنها بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. در ضمن هر گاه بیمار شوند، اغلب علت آن صفرا و بلغم خواهد بود .

[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:فال متولد مهر ماه/فال ماه تولد, ] [ 20:15 ] [ امیر ]
درباره وب سایت

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 879
بازدید کل : 65027
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1